6 Temmuz 2017 Perşembe

Rahatsız Yatak Sorunsalı



Selamlar;
Bu aralar ciddi uykusuzluk çekiyorum. Aslında bu durum uzun süredir devam ediyordu ama ben bununla ilgili bir şeyler yapmayı erteliyordum. Önce psikolojiktir dedim, rahatlatıcı çaylar aldım. Biraz iyi gelir gibi oldu, sonra gene aynı uykusuzluk devam etti. Sonra spor yapayım dedim, sporda çok yoruldum, yorgunluktan uyuyamadım bu kez, daha kötü oldum. Bir süre de kendimi dinledim ve aslında uykusuzluğumun yattığım yataktan kaynaklandığını fark ettim.  Yatağım sanki rahat değil, günün yorgunluğunu almıyor. Üstelik sabahları vücudum ağrıyarak kalkıyorum. Bu böyle olmayacak dedim, yatağı değiştirmeye karar verdim.

Ama önce şunu belirtmemde yarar var. Eşim de bu aralar uyku konusunda hiç rahat değil. O da sabahları çok uykusuz olarak yataktan kalktığını, yorgunluğunu atamadığını söyleyip duruyordu. Ayrıca kilosu da benimkinin iki katı, oldukça cüsselidir kendisi ve onun yattığı kısım bariz derecede çökük. Bütün bunları yan yana koyduk ve sorunumuzun yatak olduğu kesinleşti.


Yatak dünyası çok bilinmeyenli bir denklem, ama bir bilinmeyene değer verince kendiliğinden çözülen türden. Birçok yatak çeşidi var artık. İnsanların her türlü problemlerimi gidermeye yönelik yataklar bulmak mümkün. Ben de kendime göre yatak bulabilmek için internetten arayışlara koyuldum. Bütün yatak markalarını gezdim dolaştım. Yataklar hakkında bütün bilgilere vakıfım artıkJ

Bütün bu arayışlarım sonucu isteklerimin tamamının olduğu yatağı Yatsan.com da buldum. Yatsan’daki yataklarla ilgili olumlu olumsuz bütün yorumları okudum. Enine boyuna ölçtüm, biçtim, tarttım. Olumsuz yorumlayan çok az kişi olmakla birlikte, Yatsan’ın yatak konusunda 30 yılı aşkındır uzmanlığı beni daha çok oraya bağladı. Ayrıca Yatsan.com da bulduğum yatağın şu an indirimli olması beni ”bu bir işarettir hemen almalıyız” fikrine ulaştırdı J Şimdi yatağımız siparişte, birkaç güne gelmesini bekliyoruz.


Aslında, biz evleneli 5 yıl oldu. Yatağımızı evlenirken aldık ve 5 yılda bir yatağın bu denli yıpranması beni çok üzdü. Sonuçta her 5 yılda bir eşya değiştiren bir insan değilim, zaten istesem de olamam, olmak da istemem. Keşke evlenirken de Yatsan.com gibi yerlerden istediğimiz türden yataklara bakıp hem kalite, hem de fiyat konusunda bize uygun bir yatağı alsaydık. Hem bu denli sıkıtı çekmemiş olurduk, hem de paramız cebimizde kalırdı. Neyse geç olsun güç olmasın, önemli olan bu…

Hiç yorum yok: