12 Temmuz 2017 Çarşamba

Daldım bir nev'i deryaya...



Merhabalar;
Bu aralar ülkece önümüzü göremediğimiz için bizi umutlu eden şeylere yöneldik. Yani en azından ben yöneldim. Ne yapsam, neler okusam da kendimi umutlandırsam diye düşünürken günlük burç yorumları çıktı karşıma. Eh sağolsunlar, astrologlar da fena şeyler söylemiyorlar, biraz biraz kendime gelmeye başladım doğrusu;)

Burç yorumlarını okuyunca nedir bu burçların özellikleri, yükselen burç nedir gibi olaylara da dalmış bulundum. En çok ilgimi çeken ise yükselen burç denilen şey oldu. Yükselen burç, doğduğunuz anda güneşin durumudur. Dünya bir günde kendi etrafında dönerken aynı zamanda güneşe doğru da hareket etmektedir. Her iki saatte bir yükselen burç değişir. Dolayısıyla yükselen burcunuzu hesaplamak için doğum saatinizi tam olarak bilmeniz çok önemlidir.

Burçları hesaplamada güneş, ay ve yıldızların astrolojik durumları öne çıkar. Yükselen burcunuzu hesaplamak için ise doğduğunuz saat önemlidir. Normal burcunuz sizin genel burçsal özelliklerinizi söylerken, yükselen burç karakter özellikleriniz hakkında ipucu verir.  Doğduğunuz andan itibaren çevreyi algılama, diğer insanlarla iletişimde olma ya da duygusal durumlarınız yükselen burcun eseridir. Kişinin fiziksel özelliklerini bilhassa yüzün yapısını ve surat ifadesini belirleyen yükselen burçtur.  Bütün olarak kişinin dış dünyayla iletişime geçiş biçimi, kendini başkalarına ifade ediş tarzı yani başkalarının bireyi nasıl algıladığı yükselen burç tarafından belirlenir.


Burçlarla ilgili bunca şey öğrenmişken ben de yükselen burcumu öğrenmek istedim. Hemen annemi aradım, “anne ben saat kaçta doğdum” demek için J  Annem beklemediği bu soru karşısında biraz bocaladı, neden diye sordu, yükselen burcumu hesaplamak için dedim. Önce bir hatırlayamadı, tam saatini söyleyemedi ama neyse ki her şeyi yazan bir insan olduğu için kardeşim ve benim bebekliğimizden beri yaptığımız önemli şeyleri yazdığı defterine baktı ve doğduğum saati söyledi. Böylece yükselen burcumun aslan olduğunu öğrendim. Normal burcum ikizler, yükselen burcum da aslan. İkisi bir araya gelince zor bir kişilik yapısı çıktı karşıma. Ben de neden böyle “değişik” bir insanım diye kendime sorardım, cevabı öğrenmiş oldum J


Bir de geçenlerde bayadır görüşmediğim kız arkadaşlarımla buluşmuştuk. “Kızlar yükselen burcunuzu hesaplamak için ne yapmalısınız” biliyor musunuz diye bir soru sorarak ne zamandır ilgilendiğim konu hakkında sohbet açtım. Fakat kızların hepsi zaten doğum saatlerini bilmeleri gerektiğini biliyorlarmış, sen daha yeni mi öğreniyorsun diye benle dalga geçtiler. Aman canım, geç olsun güç olmasın değil mi ;)

Hiç yorum yok: