1 Kasım 2016 Salı

yeşil plise etek




merhaba;
ne giydim postlarıma uzun bir aradan sonra devam etme kararı aldım.
burası benim ilk göz ağrım.
blogum olmasaydı bugünkü halimde olamazdım, bana birçok şey öğretti,
birçok şey kazandırdı....
onu seviyorum, kimse okumazsa ben ara ara girer okurum, eskiyi yad ederim..

hem insan kendimi mutlu eden şeyleri bırakmak istemiyor
zaten çevremiz mutsuzluklarla dolu
yaşamaya devam etmek için ruhumuzun doyması gerek:)




yeşil bir etek için ne felsefe yaptım ama
çok konuşmadan gideyim en iyisi :),

üzerimdekiler;
kemer vintage
etek ve kazağın markası yok
botları İzmit'teki fethiye kundura'dan aldım

sevgiler, öpücükler :)

2 yorum:

Ayselce örgüler dedi ki...

Valla cool bir kombin olmuş.. yeşilin güzelliği etekte harika görünüyor... sağlıcakla giyesin.

beijaa vintage dedi ki...

çok teşekkür ederim aysel melike hanımcım. yorumlarınız beni mutlu ediyor :)