23 Kasım 2016 Çarşamba

Bir Göz Makyajı Hikayesi



Hani bazen bazı şeyler iç dünyanızda çığır açar artık vakti geldi dedirtir ya size, bugün öyle bir anımı anlatacağım, dinleyin.  Benim gözlerimin rengi yeşil. Çimen rengi değil, biraz daha koyu. Geçenlerde bir arkadaşım “aa senin gözlerin yeşilmiş” dediğinde, büyük bir hayal kırıklığıyla “bunu şimdi fark etmene üzüldüm” diyebildim ve artık gözlerimi ön plana çıkarmam gerektiğine karar verdim.

Açık konuşmalıyım daha önce makyajda gözlerime pek önem vermiyordum. Genelde ten rengime uygun, ağır olmayan bir fondöten, renksiz dudaklarımı renklendirmek için bir ruj, olursa olur olmazsa çok da önemli olmayan allık benim makyajdaki yardımcılarımdı. Ama işte bir söz, makyajda gözlerin ne kadar gerekli olduğunu bana gösterdi. Sonra kendimi sürekli göz makyajı videoları izlerken, gözlerimi nasıl ön plana çıkarsam diye düşünürken buldum.  Göz makyajı yapmaya başladım artık, henüz bir öğrenciyim ama bu yılın far modasından tutun da, kirpikleri uzatan, gürleştiren, takma kirpik etkisi veren maskaraların hangisi olduğunu, gözün hangi bölgesine ne sürersen göz nasıl büyük görünürü adım gibi biliyorum.


Makyaj ürünlerinde seçici davrananlardanım. Cildimiz bizim en büyük hazinemiz ve onu alelade ürünlere teslim edemeyiz. Ben çoğu kozmetik malzemelerimde Yves Rocher  markasını tercih ediyorum. Göz makyajı için de ondan vazgeçemedim. Zaten göz makyajı dediğin de kaliteli ürünlerle yapıldığında güzel duruyor. Hiçbirimiz hemen dağılan bir far, kirpiklere etkisini hissedemediğimiz bir rimel veya çekmekten nefret ettiren bir eyeliner istemeyiz değil mi? Açık konuşayım kullandığım malzemeler beni böyle bir duruma soksaydı göz makyajı yapmaktan soğurdum. Eyeliner çekeceğim diye her gün yaptığım antrenman yapıyorum. Kirpiklerim uzun görünsün diye 3 kat rimel sürüyorum J

Ayrıca göz makyajı için bu yıl renkli farların yılı. Artık gözümüze dumanlı simsiyah bir makyaj değil, rengini doğanın canlılığından alan renklerle makyaj yapıyoruz. Bu konuda Yves Rocher’nin renk paletine bayılıyorum. Tam olarak doğadan esinlenilmiş, bakıldığında gözlerde doğanın muhteşem renklerini görebileceğimiz bir koleksiyona sahip. İçinde renkleri canlandıran pirinç özü mevcut ve ben bitkisel içerikli ürünlere bayılıyorum. Bu sayede gözlerim zarar görmeden kadifemsi dokusu olan harika renklerle buluşuyor. Menekşenin harika moru, çam ağaçlarının koyu yeşili, ağaç köklerinin muhteşem kahverengisi , limonun muhteşem sarısı ve doğanın bin bir rengi bu katalogda yer alıyor. Ayrıca benden size bir tüyo; bu yıl balkabağı turuncusu ve gökyüzü mavisi çok moda.  Modern görünümlü gözler için bu iki rengi göz makyajınızda denemenizi tavsiye ederim ;)
Artık göz makyajı benim için makyajın vazgeçilmezi. Göz makyajı yapmadan dışarı çıkmayı aklımdan geçiremiyorum. Bunun için sevgili arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Artık ben de akılda kalıcı gözlere sahibim ;)

Hiç yorum yok: