6 Ocak 2016 Çarşamba

kara kışın beyazı



2016 nın ilk postu ile merhaba
yeni bir yıl, yeni hayaller, yeni planlar..
yeni yıl öncelikle hepimize sağlık versin sonra da bütün hayallerimizi gerçekleştirsin

bu kombini yeni yıldan bir süre önce giymiştim, kar henüz yağmamıştı ve hava bu kadar soğuk değildi.
vintage ürünler satan sitelerde bu tarz oversize montların çok beğenildiğini gördüm, giyenler de çok yakıştırıyorlardı.
ben de kardeşimin giymediği montu aldım ve bu tarzı uygulamak istedim. 
sıcacık, çok rahat bir mont, tam da bana göreymiş :)

bu arada yeni yıl geldi ben de blogla ilgili planlarımı gerçekleştirmek için cesaretlendim.
ilk olarak vintage ürünlerle 30 gün 30 farklı stil postu yapmak istiyorum. Birkaç fotoğraf çektim ama ne zaman başlarım bilmiyorum, bu aralarar biraz meşgulüm ama en kısa zamanda yapacağım
görüşmek üzere






kazak: vintage
kot ceket: kardeşimin
pantolon: ben diktim
ayakkabı: fethiye kundura
çanta: addax

Hiç yorum yok: