9 Aralık 2015 Çarşamba

vintage kırmızı siyah çizgili kazak



merhaba;
ne zamandır içerik üretememe sorunum var. yazacak bir şey bulamıyorum.
keza instagramda da paylaşacak bir şey..
havalar erken kararıyor. kombin fotoğrafı çekmek istesem günü kaçırıyorum.
havalar da soğuk zaten ne giyeceğimi şaşırıyorum.
armutun sapı üzümün çöpü derken buralar boş kaldı işte...

üzerimdeki vintage paltoyu son ankara ziyaretimde dolabıma ekledim. 
pantolonum da baya eskilerden kalma, bol paçaydı. ben onu bir güzel daralttım, bir de yırttım. zevkle giydiğim bir pantolon elde ettim. yazın çok giydim ama buraya ilk koyuşum.
gelelim kombinin asıl parçası kazağa.annem kendi elleriyle örmüştü. annemin bu kazağı giydiği zamanları hatırlıyorum, ben çocuktum. o zamanlar annem bana da kazaklar örerdi. şimdi de örse giymem demem hani.
el emeği benim için hazır olan şeylerden kat be kat değerlidir.
sizce?





palto: vintage
kazak: vintage
pantolon: ben kestim biçtim/diy
ayakkabı: fethiye kundura

2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

baştan ayağa harika kombin!

beijaa vintage dedi ki...

çok teşekkürler :)