17 Kasım 2015 Salı

plise parıltılı etek



merhaba
nasılsınız uzun zamandır?
yazamıyorum bu aralar, içerik üretemiyorum bir türlü.
ne yazsam diye düşünmekten yazma istediğimi yitiriyorum.
bir ara Balmain&HM olayını yazayım dedim, viplerin nasıl vip bir şekilde alışveriş yaptıklarından girip, sanki çok ucuzmuş gibi kapışılan parçalardan çıkacaktım.
amaan dedim boşver beijaa, millet saraylarda oturuyor, bizim vipler alışveriş yapmış çok mu !
sonraaa, geçen hafta Maşukiye'ye gittik. Allahım nasıl güzel bir doğa. 
3 yıldır Kocaelideyim, böyle yerleri ancak keşfedebiliyoruz. İstanbul'a da yakın, zaten ordakilerin çoğu da İstanbulluydu, plakalardan belliydi :)
başka neler yaptım? giyinme odamı yeniliyoruz, yeni dolaplar yaptırdık ama henüz gelmedi.
açıkçası kumaşlarımı koyacak yer bulamadığım için yaptırdım. kumaşlar deyince, yeni bir iki şey diktim en kısa zamanda eksikliklerini tamamlayıp burada yayınlayacağım.
üzerimdekilere gelirsek, eteği Ankara'da çok ara sokaklarda küçük bir dükkandan aldım, çok güzel değişik kıyafetler vardı. bu tarz etekleri zara'da görmüş ve çok beğenmiştim, hazır orada uygun bir fiyata bulmuşken almak istedim. kazağım ise 20 yıldır benimle :)
bir de, bloglar bu ara canladı mı bana mı öyle geliyor?
hepinize mutlu günler :)


kazak: vintage
etek: küçük bir butik
ayakkabı: adidas
kolye: annemin

Hiç yorum yok: