19 Ekim 2015 Pazartesi

hayat, tecrübeyle sabit



merhaba;
gene çok uzun bir ara vermişim. 1 aydan fazladır bloguma bir şeyler yazmamışım.
ama geçerli sebeplerim var.
ara verdiğim bu dönemde düşüncelerimde yenilikler oldu, yeni yeni şeyler öğrenip, güzel,kötü,duygusal,acı vb.. bir çok şey deneyimledim.
hayatımın bu dönemi benim için iyi bir okul oldu.
 en son yazımı girdiğim gün akşam halamın ölüm haberini aldık. hani bana buradaki eteği veren halam. bir hastalığı vardı evet ama bu denli ağır olduğunu bilmiyorduk. geride kuzenlerim kaldı, eşini de uzun bir süre önce kaybetmişti. 
kuzenlerim için çok üzülüyorum. kendileriyle kardeş gibi büyümüştüm çünkü. halamın annemlerle aynı apartmanda oturup sürekli yanımızda olması bizi oldukça sarstı. benim babamlar 3 kardeşler. bir halam vardı ve bir de amcam var, şimdi sadece amcam ve babam kaldı.
beni en çok üzen şeylerden biri de o yaşlı halleriyle babannem ve dedemin metanetli kalma çabalarıydı. hala cenaze ve sonrasındaki halleri aklıma gelir üzülürüm :(


tabi ki geride kalanlar için hayat devam ediyor.
2 hafta önce, eşimin işi sebebiyle antalya'ya gittik. 1 haftalık biraz iş biraz tatil modunda, en azından üzüntümü unutacağım zamanlar yaşadım. eşimin birkaç arkadaşı da bizimleydi.
insanları alışverişte ya da yolculukta tanırsın demişler. ben de insanları tanıma fırsatı buldum bu tatilde.
insanların dostum dediklerini ne denli kolay harcayabildiklerine şahit oldum, arkalarından ne kolay konuşabildiklerine ve bunu yaparken ertesi gün onunla ne denli kanka olabildiklerine...
kolay kolay arkadaşlık kurabilen bir yapım yoktu bundan önce ve sanırım bunu gördükten sonra daha zor olacak.
sonradan görmelik de dikkat edeceğim önemli konulardan biri olacak ki, en sevmediğim konu olan çok konuşmanın temelinde de neler gördüğünü anlatma çabası yatıyor.





gelelim kıyafete;
kot ceket: little big
pantolon: zara
ayakkabı: izmit fethiye kundura
tshirt ve ceket: pazardan

2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

başın sağolsun...

beijaa vintage dedi ki...

çok saol canım :(