17 Mayıs 2015 Pazar

Kocaeli 7. Kitap Fuarı




merhaba;
kitaplara karşı oldukça ilgili olduğumu artık biliyorsunuz. bulunduğum şehirde böyle güzel bir fuar varmış kaçırır mıyım? fırsat bu fırsat dedim ve kitap fuarına ilk gününden ışınlandım.
ilk gün olduğu için sanırım, inanılmaz kalabalıktı, hiç böyle olacağını tahmin etmezdim çünkü ben geçen yıllarda yapılan fuarlara genelde 3. ya da 4. gün gittiğim için böyle bir kalabalıkla karşılaşmamıştım.
birçok kitabevi fuarda yer almış ve benim en sevdiğim yer olan sahaflar da kitap fuarını yalnız bırakmamışlar. 
fuarın kurulduğu alan çok büyük olduğu için yerleşim de geyet iyi ve ferah. içeride ve dışarıdaki hizmetler de çok iyi. bu açıdan Kocaeli Büyükşehir Belediyesini tebrik ediyorum, gerçekten iyi bir organizasyon ev sahipliği yapıyorlar.
önemli şair ve yazarlara da kapılarını açmış bir organizasyon bu, birçok yazarın hem söyleşisi hem de imza gününe katılabilirsiniz.
















Kocaeli 7. Kitap Fuarı 16- 24 Mayıs 2015 tarihleri arasında kitapseverlerin hizmetinde.
yer olarak fuarın bulunduğu yer Gölcük yolu olarak geçiyor, Outlet Center'in hemen yannda ve Sanayi'nin karşısında bulunuyor. 
iyi gezmeler, kitaplı günler :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Anadolu yakasında oturan bir insana Beylikdüzündeki kitap fuarına gitmektnse kocaeli daha mantıklı :)

Buarada artık benimde bir bloğum var takip eetmek isterseniz çok mutlu olurum :)

http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/

Sevgiler,