8 Mayıs 2015 Cuma

davetler için siyah elbise önerileri


merhaba
bugün önemli bir yere davetliyken elimizin gittiği ilk renk olan siyah elbiseleri konu almak istedim
ben zaten çok severim bu rengi orası ayrı ama 
bu rengi seven sevmeyen her kadının dolabında bir siyah elbise olmalı
haydi şimdi birkaç modele bakalım ve alışverişe çıkmadan önce kafamızda fikir bulunsun


 ben böyle omuzları açıkta bırakan elbiseleri çok beğeniyorum. çok havalı bir duruşu oluyor.
küçük siyah elbise için iyi bir alternatif, ben düşünebilirim :)
elbisenin satıldığı yer burada

açılan pencereler bakımından cesur ve gösterişli bir elbise.
ben giyerim ve gittiğim yerin starı olurum diyenler için mükemmel
elbise burada satılıyor

daha az gösterişli ama şık bir tercih arayanlar için biçilmiş kaftan derim ben !
elbise burada

sırt dekoltesi seviyorum
ama eğer bu kız kadar güzel bir sırtım olsaydı en çok giymek isteyeceğim elbiselerden biri olurdu
ben gene giyebileceklerime bakayım en iyisi
ama sırtı güzel olanlar için elbise burada 

önerebileceğim diğer bir sırt dekolteli elbise ise bu
ben bu elbisenin midi boy olmasına bayıldım
beğenenler için elbise burada

ve geldik son elbiseye
bu elbisenin bohem ama şık havasına siz de bayılmadınız mı?
ve elbisenin tamamlayıcı unsuru ise şapka
beğenenleri buraya alalım



Hiç yorum yok: