6 Nisan 2015 Pazartesi

tekrar geri dönüş



merhabalar
bilmem farkettiniz mi bir süredir buralarda yokum
arada bir twitter, çok nadir de instagram kullanıyorum
başkalarını takip ediyorum ama ben bir paylaşımda bulunmuyorum
blogu boşlamamın sebebi artık blogların okunmuyor olduğunu düşünmem
2010 yılında blog yazmaya başlarken çok düşünülmüş bir kararı uygulamaya koymuştum
blogları 2007den beri takip ediyordum ve ben de olsam fena olmaz demiştim
bir çok hayalim vardı o zamanlar, en azından şimdikinden daha fazlaydı
şimdi umudum az
hayatımın bu dönemi böyle geçiyor

şöyle bir durup baktım geçen gün, biraz düşündüm
blog benim hayatta bıkmadan devam ettiğim tek yer
çünkü her şeyden çok çabuk sıkılırım
neden vazgeçiyorum ki dedim
kimse okumazsa ben okurum
benle beraber bloga başlayanlar yürüyüp gitmişse, ben hala olduğum yerdeysem ne olmuş yani
ben de böyleyim işte
sevdiğim bu yeri neden bırakıyorum ki 
bir süre sonra buraları okuyup mutlu olurum, eskileri yad ederim belki..
işte böyle düşüncelerle buralardan gitmemeye karar verdim
umarım yanımda olursunuz
sizleri seviyorum, emin olun...

5 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

her zaman ses vermiyorum belki ama ben buradayım ve sürekli okuyorum seni. gitmemene de çok sevindim...

beijaa vintage dedi ki...

nasıl mutlu oldum anlatamam. iyi ki yazdın çok sevindim :)

cyborg dedi ki...

Blogunu seviyorsan bence de bırakma. Bizi mutlu eden hepi topu kaç şey var ki şu dünyada zaten:)

Nuray dedi ki...

Ben de yeni tanıdım ve sevdim seni :))

beijaa vintage dedi ki...

@cyborg çok doğru söylüyorsun, mutlu olduklarımıza sıkı sıkı sarılmalı, hayat kısa
@diktimdiktimgiydim çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, saolun :)