20 Şubat 2015 Cuma

Kartepe Ulus Pazarı


yine bir çarşı-pazar etkinliğinde sizlerleyim
geçen hafta pazar günü, henüz kar yağmamış ve hava bu kadar soğuk değilken
kocaeli sınırlarındaki bir pazarı ziyaret etmek istedim
pazar kartepe ilçesinde, villam evlerinin arkasındaki alanda kuruluyor.
oldukça nezih ve düzenli bir pazar
aradığınız birçok şeyi rahatlıkla bulabilirsiniz.
fiyatlar da gayet makul.





ben en çok bu halı-kilimlerin olduğu tezgahı beğendim
çok güzel ve modaya uygun desenler,modeller vardı.
ayrıca her türlü boyut da mevcuttu.





 mudo olduğu iddia edilen bu pantolonlar da oldukça rağbet görüyordu



bir de bu tezgah vardı.
görüldüğü üzere çok kalabalıktı tam olarak tezgahı fotoğraflayamadım.
kaliteli ürünler satılıyordu, özellikle mutfak için ve ev için gerekli aletler vardı. yuvarlak avizelere bayıldım.
spatula, makas, rende, kapı tutacağı vb bir şeyler de görünmeyen tezgahtaydı.


işte böyle bir pazar.
gitmek isterseniz üzerinde "birleşik kartepe" yazan minibüslere binebilirsiniz.
zaten ana yolda kartepe pazarı oklarla gösterilmiş.
mutlu gezmeler dilerim :)

Hiç yorum yok: