15 Ocak 2015 Perşembe

Sultanbeyli - Samandıra Bit Pazarı



Geçen pazar eşimle sıkıntıdan patlarken yeni yerler keşfedelim diyerek İstanbul'a gittik.
Daha önce İstanbul'daki çarşı pazarları internetten araştırmıştım ve pazar günü burada bir bit pazarı olduğunu biliyordum. Belki değişik antika eşyalar buluruz umuduyla pazara doğru yol aldık.



 biz saat 3 civarı oradaydık. bu tür pazarlar için geç bir vakit malesef.
ama gene de pazar kalabalıktı. fakat ben çok fazla antika ürün göremedim. görebildiklerimi de fotoğraflamaya çalıştım




burdan sanki daha çok elektronik eşya ya da hırdavat malzemesi alınır gibi.
ama sabah erken gidilirse ve tezgahlar çokça karıştırılırsa değişik şeyler bulunabilir diye düşünüyorum.ben malesef geç gittiğim için elim boş döndüm ama bir adam, baya çok bir ürünü karton kutulara koymuş götürüyordu, şöyle bir baktım değişik şeyler bulmuştu. ayrıca giderken kocaman poşetler ve bolca bozuk parayla gitmek lazım, çünkü çoğu ürün 1 liradan başlayan fiyatlarla:)








pazar günleri kurulan bu bit pazarına tem otoyolundan kolayca ulaşılabilir. adres olarak samandıra'daki açık oto pazarı yanı, yadigar sokak'ta.
 keyifli gezmeler

NOT: Kasım 2016 itibariyle aldığım bilgilerde bu pazarın artık kurulmadığını öğrendim. Yeniden kurulduğunda buradan yazarım...

Hiç yorum yok: