5 Ocak 2015 Pazartesi

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım vol: 15



Diadermine dengeleyici yüz yıkama jeli: diadermine markasının ilk olarak bu ürününü kullandım ama pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim. cildi çok fazla kurutuyor ve çok da iyi temizlediğini düşünmüyorum.

Neutrogena visibly clear arındırıcı yüz temizleme jeli: işte bunu çok beğendim. içindeki minik pütürcükler sayesinde yüzde gerçekten temizlenmiş bir his bırakıyor. tavsiye ederim.

Dalan d'olive şampuan: dalanın kremlerini çok beğendikten sonra bir de şampuanını denemek istedim. saçı iyi temizlediğini düşünüyorum onun dışında bir artısını görmedim.

L'oreal üç etkili cilt düzgünleştirici kadifemsi tonik: son zamanlarda kullandığım en iyi toniklerden biri. vadettiği gibi cildi düzgünleştiriyor ve yumuşatıyor.

Avon anew 50 spf krem: bu kremi de çok beğenerek kullandım. çok beyaz tenimden dolayı yüksek koruma faktörlü ürünler kullanmak zorundayım, bu ürün işini iyi yapanlardan :)

Goat's milk krem: her ne kadar yüz lekelerine iyi geldiğini söylese ve bu anlamda çok bir etkisini görmesem de verdiği yumuşaklık ve emilimi harikaydı. tekrar alabileceğim bir ürün.

Bepanthol krem: herkesin evinde olması gereken bir krem

Chissa no:129 oje: duymadığım bir markaydı ama uzun süre dayanıklıydı. beğendim

Golden Rose no 07 oje: çok tatlı bir rengi vardı ama görüldüğü gibi makyaj çantama dökülmüş, her tarafı mahvetti. 

Avon colortrend strawberry sorbet dudak balmı: sürüldüğünde harika bir tatlılık bırakan bir üründü ama yapış yapış olmuş, atıyorum

Hiç yorum yok: