23 Ekim 2013 Çarşamba

ben diktim: çiçekli kalem etek


merhaba
bu aralar biraz hastayım blogla ilgilenemiyorum 
daha öncesinde de bayram tatili vb. derken baya bi boş kaldı buralar
bu eteği bayram için diktim
kumaşını izmit perşembe pazarından aldım
 kalın jarse bir kumaş
 yırtmacı yok çünkü esnek
model olarak burda dergisinin 2013 ocak sayısından 124 nolu modeli kullandım
onlar deri çalışmışlar eteği
deri bir parça olsaydı elimde ben de dikmek isterdim 
giyilmiş halini de sonraki postlarda görebilirsiniz



beğendiniz mi?

3 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

çok güzel olmuş ama üzerinde de görmek isterdim :))

suhuba dedi ki...

Çok güzel olmuş ve üzerindeki halini görmek daha keyifliymiş. Bizede örnek oluyor :)

beijaa vintage dedi ki...

çok sevgili antigone ve suhuba çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :9