26 Ağustos 2013 Pazartesi

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım vol: 11

 1-Schwarzkopf Gliss yıpranmış saçlar için şampuan: beğendiğim şampuanlardan biri. Saçı onaran bir yapıya sahip,güzel şampuan. Market şampuanı ama kaliteli :)
2-Shower Gel duş jeli: kokusunu hiç beğenmedim,yalova şeftalisi idi adı. iç buran ekşimsi bir koku :(
3-Garnier 3'ü bir arada: Hem peeling, hem maske, hem temizleme amacı taşıyan, genel olarak beğendiğim  fakat arada bir kullanılmalı dediğim bir ürün. Her gün kullanımda yüzümde sivilce çıkardı.sanırım peeling etkisinden dolayı
4-Golden Rose 03 oje: Yegane ojem,en sevdiğim. bitirdiğim kaçıncı şişe bilmiyorum
5-Nesia el ve vücut losyonu: Lilakutudan bolca çıktığı için tam boy kullanmış kadar oldum.vücudu yumuşaçık yapan güzel bir krem, beğendim

6-Avon Calming Effects fondoten: Bu ürünü bitiremedim.çok yağlıydı ve rengi de yüzüme koyu geliyordu. çok daha iyi fondotenler var,kullanmaya değmez bence.
7-Rareblossom yüz temizleme köpüğü: Yağlı ciltler için karanfil ve çay ağacı özlüsü olan bu. kokusunu inanılmaz beğendim.çok doğal. fakat olmazsa olmaz bir ürün değil.muadilleri çok.
8-Femfresh daily intimate wash: Lilakutudan çıkan kullanışlı ürünlerden biriydi.memnun kaldım.
Avon Senses Trophics duş jeli: Avonun çoğu duş jelini sevdiğim gibi bunu da sevdim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

schwarzkopf gliss aklımın bir köşesine yazdım, saç uçlarım çok bakımsız, onaran bir şampuana ihtiyacım vardı , teşekkürler (:

beijaa vintage dedi ki...

umarım saç uçlarınıza iyi gelir ;)