12 Haziran 2012 Salı

benden bir kaç ayakkabı


ayakkabı sevmeyen hemcinslerimi bu güne kadar görmedim
ayakkabı sevilmez mi ayol ? walla ben her türlüsünü severim. dolgu topuk da severim, platform da, babet de severim, spor da...
sıradan zamanlarda çektiğim bir kaç ayakkabı fotoğrafını post konusu yapmaya karar verdim, umarım beğenirsiniz ;)



rengine vurulup b.s.s,d'de denemiştim, markası aklımda yok

sevgilimin ilk hediyelerinden, deichmann

 
yıllardır giydiğim ama eskitemediğim biricik botlarım, diwo


spor yaptığım zamanların vazgeçilmezi, adidas

 
gelinlik ayakkabısı arayışlarımın bir örneği, kızılay'da küçük bir ayakkabıcı


sevgilimin uzun süre temizletmediği arabasının kötü görüntüsüne rağmen çok sevdiğim babetlerim, koton

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepside birbirinden güzel ayakkabılarının.Güle güle giy.ben en çok babet ve spor ayakkabı giyerim topuklu ayakkabı pek uzun süre giyemiyorum ama başkasında çok beğeniyorum


Bende bloğuma beklerim:)