6 Şubat 2012 Pazartesi

mim; hakkımda 7 gerçek


çok sevgili arkadaşım ruken turgut  bana "hakkında 7 gerçek" mimi göndermiş. hemen cevaplayayım :)

 1 - kar, rüzgar, soğuk.. kısaca kış benden uzak olsun. kar yağdığında herkes keyiflenirken ben üzülürüm.
2 - popüler kültür pek bana göre değil, dayatmalardan nefret ederim.
3 - hazır şeyler yerine emek verilmiş,el emeği ile üretilmiş şeyler daha çok hoşuma gider.
4 - biraz özgür ruhluyumdur. kimse bana şunu şöyle yapsan,bunu böyle söylesen fln demez,dinlemem.
5 - bir adet erkek kardeşim var, çok severim kendisini..
6 - eskiden film izlemekten nefret ederdim,yeni yeni izlemeye başladım.ama hala dizi izlemekten nefret ediyorum,bir sonraki bölümü bekleyemiyorum ben,sıkılıyorum :)
7 -  bu günlerde yüksek lisans tezimi yazmakla meşgulüm,çok çalışmam lazım çoook  :)

bu mimi yapmayan kaldıysa ve kim yapmak isterse, ben de onlara gönderiyorum

2 yorum:

ruken dedi ki...

teşekkürler tatlım..Seni az da olsa tanımak çok güzel :D

beijaa vintage dedi ki...

ben teşekkür ederim rukencim :)