17 Şubat 2012 Cuma

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım vol:5


john frieda sheer blonde şampuan :  bu şampuanı blogger arkadaşlarımdan aldığım güzel yorumlar üzerine listeme dahil etmiştim, fakat bana iyi gelmedi, memnun kalmadım. zaten herkese iyi gelen ürünler bana iyi gelmez genelde :)

avon care rich moisture family cream :  bitse de kurtulsam dediğim bi kremdi. cıvık bi yapısı var ve ben o tür kremleri hiç sevmiyorum.zaten kokusu da güzel değildi.

avon senses garden of eden duş jeli :  avon bence en iyi performansı duş jellerinde gösteriyor. hem kokusu hem köpüğü her şeyinden memnundum. neyse ki stokta var ;)

minoksil forte saç spreyi :  bu ürünü kardeşim dökülen saçları için kullandı. gece yatmadan sürüyordu ve sabah yıkıyordu. faydasını gördü ve kullanmaya devam ediyor

avon rejuvenate yüz temizleme jeli :  kremiyle beraber aldığım deneme boyu ürün. kremini beğendim fakat yüz yıkama jelini beğenmedim

goldenlady no: 328 oje :  bence fazla koyu bi kırmızı.doğuk duruyor. zaten bitmedi, kuruduğu için çöpe gidiyor

Hiç yorum yok: