25 Kasım 2011 Cuma

mor





pantolon:  stefanel
kazak:  ben örmüştüm 6-7 yıl önce
ayakkabı:  xside
çanta:  ysl sairolan

aslında her post yayınladığımda bi şeyler anlatayım diyorum.sonra post yazdıktan sonra ne anlatsam diye düşünmekten bıkıp sadece fotoğrafları yayınlıyorum. ama şimdi en azından bi kaç cümle yazmalıyım
bu yıl yüksek lisansımın tez aşamasındayım ve günlerim sürelki okumakla geçiyo. bunun yanında bi de ders veriyorum,o da biraz yoruyo tabi. arkadaşlarımın çoğu da benim gibi... olmayanlar da genelde meşguller..
sevgilim de benim olduğum şehirde değil,nadiren geliyo ve özlüyorum, çünkü en çok onunla alışveriş yapmayı seviyorum... :)
ilk yazı için ve benim gibi çok konuşmayan biri için oldukça uzun oldu bence..
sevgiyle kalın !

2 yorum:

SWL dedi ki...

kazak ne güzel ya sıcak sıcak ;)

beijaa vintage dedi ki...

teşekkürler swlcim :)