19 Ekim 2011 Çarşamba

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım vol:4



1) avon planet spa soyulan yüz maskesi: memnun olduğun avon ürünlerinden biri. soyulurken bütün kiri atıyor.tekrar alırım ve öneririm. derinlemesine temizlik :)

2) avon rejuvanete yüz kremi: bu ürün +25 olarak satılıyor ve spf 25 içeriyor. en büyük artısı zaten güneş korumasu içermesi. biraz yağlı bence ama gene de fena değil.

3) avon advance techniques kepek karşıtı şampuan: çöpe atın gitsin!

4) yu&dali saç çıkarıcı sprey: saç çıkardığını iddia eden bu dandik ürün benim saçlarımı daha çok döktü:( ben hata yapmış olamam değil mi? hala dökülüyolar çünkü..

5) burberry edp: yıllardır kullandığım,asla bıkmadığım yegane parfümüm. yenisini aldığı için sevgilime teşekkürlerimi iletiyim burdan :)

6) the body shop kenevir özlü el kremi: bu kremin tek eksisi kokusu bence.her sürdüğümde annem bu koku nerden geliyo demekten kendini alamadı. nemlendirmesi özellikle benim gibi elleriniz çabuk kuruyosa süper,tam size göre,ama kokusundan dolayı bi daha almam

7) avon planet spa göz çevresi kremi: açıkçası ben bu ürünün ne işe yaradığını anlamadım.gereksiz...

8) avon naturals cherry blossom hair mask: bu saç maskesi süper kokuyo,saçları da yumuşacık yapıyo. ama ben bu aralar bi maskeden daha çok kırık onarımı bekliyorum ya da saç dökülmesini önleme.o yüzden belki alırım ama sonra,almasam da eksikliği hissedilecek bir ürün değil..

Hiç yorum yok: