10 Haziran 2011 Cuma

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım: vol 3



Avon anew rejuvanate night: avonun bu kremini gece yatarken yüzüme sürüp sabah kalktığımda canlılık hissedebildiğim için beğendim,ikinci partiyi aldım hala kullanmaktayım :)
















Bioderma Photoderm max fluide fluid: bu güneş koruyucu kremi yıllar önce dermatoloğum tavsiye etmişti.çok hassas ve çok beyaz bi tenim var ve bu krem gerçekten iyi bi krem.birazcık parlama yapıyo yüzde ama ben gene de memnunum :)



















Avon jet femme: bu parfüm, bence durdukça kokusu güzelleşen bi yapıya sahip. ilk aldığımda bunu niye aldım ki demiştim ama o gün parfümle bi kaç saat geçirince güzel koktuğunu farkettim.bence hafif bir yaz kokusu.tavsiye ederim...







Max Factor pan stick fondoten/kapatıcı: işte benim fondotenim! bu sanırım 5. alışım falandır ama gerekirse tekrar alırım. kapatrmada üstüne tanımam ve şiddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: