5 Mayıs 2011 Perşembe

mimlendim !


sevgili fashion women bella beni mimlemiş. kendisine çoooook teşekkür ediyorum. bakalım mimin konusu neymiş?
 Blog açma hikayeniz... Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz bir anlatın bakalım :)

2007 yılının sonundan beri blogları takip ediyorum. o aralar günlük değişik kombinler arıyordum.ilk olarak karşıma mordolap çıkmıştı. bi süre sonra da moda cadısı'nı takip etmeye başladım. sonraları ise modaya olan ilgim arttıkça arttı ve diğer blogları bulmaya başladım. hatta blog bulma çabam hala devam etmekte :)
geçtiğimiz yaz blogu açtığım gün artık kendime ait bir blog açsam mı açmasam mı düşüncesinden kurtulmam gerektiğine bir anda karar vermiştim. blogun ismini daha önce hiç düşünmemiştim fakat bir anda bu ismin olması gerektiğine karar verip blogu açtım. ama iyi ki açmışım.burası benim için çok özel.sadece kendim varım ve kendi istediğim şeyler doğrultusunda bir şeyi yönlendirebiliyorum ve erkek arkadaşım hariç bir blogumun olduğunu bilen yok.bu giz hep böyle kalmalı :)

Hiç yorum yok: