1 Şubat 2011 Salı

nostaljik gelinlikler



hülya koçyiğit - selim soydan

geçenlerde çok sevgili LaVieEnRose düğün hikayesini anlattı blogunda. ben de hayranlıkla okudum yazdıklarını. (kendisine çok çok mutluluklar diliyorum). onu okuduktan sonra bir vintage blogger olarak nostaljik gelinlikler postu canlandı kafamda. işte bulabildiklerimden bir kaç nostaljik gelinlik..ve geçmişe yolculuk başlasın :)

ayhan ışık - selda alkor
(katiller de ağlar filminden)


lale - barış manço


çolpan ilhan - sadri alışık


zeynep değirmencioğlu - serkan acar


necla nazır - ferdi tayfur
(her şeyim sensin filminden)


hülya darcan - tanju korel


sema özcan - ediz hun


feride balkan - cem karaca
(favorim)

2 yorum:

SvGLove dedi ki...

Canım ya, çok mutlu oldum beni blogunda anmana,çok çok teşekkür ederim tekrar:)

Bu gelinlikleri filmlerde, dergilerde falan görsem bu kadar ilgimi çekmezdi. Şimdi bakıyorum da çok cesurlarmış o zamanki gelinler.Değişik duvaklar, başlıklar, hatta fötr şapkalar, gösterişli küpeler...Gelinlikler pek kapalı,hatta boğazlı neredeyse:D
Ben en çok eldivenleri seviyorum o zamandan.
O zaman benim favorim de Sema&Ediz çifti olsun:D

beijaa vintage dedi ki...

benim de ilgimi en çok çok kapalı olmaları çekti.sonra da kabarık duvakları :)