24 Şubat 2011 Perşembe

mim mim mim mim mim ....

kimse bana göndermedi ama ben de yapmak istedim :)

1. Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey

şok geçireceğim o kadar çok şey var ki  :)

2. Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey

çok beğendiğim herhangi bir şey.genelde ayakkabı olur :)

3. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:

makarna...

4. Uğurun var mı, uğurun?

var.. kulağımdaki piercing

5. Kendine en yakıştırdığın renk:

beyaz, zaman zaman da yeşil

6. En sevdiğin takın

kelebek küpelerim

7. Takıntın

koku takıntım var

8. Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğin şehir, ülke?

barselona,ispanya

9. Ben bu şarkıyı duyunca şakırım

chris isaak - blue hotel

10. Solunda ne var?

televizyon :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:) çok hoşsun ..ben kimseyi zorlamak istemediğim için yapmadım :)
bana da uğradı bu mimler :D

SvGLove dedi ki...

Piercing mii?? Aaa ben hic gormedim:D
Koku takintisi bende de var biliyor musun;) Kopek kadar hassassim bu konuda:p Guzel kokulu herhangi bir seye asik olabilirim;)Kokularla olaylari, anilari falan baglarim.
Sende de boyle mi seker;)

beijaa vintage dedi ki...

hobinoscum bana uğramadı bi türlü o uğramazsa ben getiririm dedim :)
sevgicim kulağın üst kısmında.küçücük bi şey ama hiç çıkarmıyorum.koku ise senle aynı hiç sorma.güzel bi kokuyu durmadan koklarım ve o koku daha sonra bana o zaman napıyosam onları fln hatırlatır. garip aslında :)