21 Ocak 2011 Cuma

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım: vol1


florena krem: bu kremi annemin bi arkadaşı almanya'dan getirmiş.ben de hemen konmuştum üstüne.yağlı bir his bırakmadan ve süper nemlendirerek elime ve hatta yüzüme sürmüş ve süper bir sonuç almıştım.bunu türkiye'de bulamadım ama kesinlikte tavsiye ederim.

avon advance techniques damage repair: saç uçlarındaki kırıklığı düzeltmek için kullandım.fena değildi ama tabiki kırıklarım hala var :(



oriflame elvie parfüm: bir indirim anında aldığım bu parfüm bence oriflame'in en güzel kokusu olma özelliğine sahip...

lee hatton maskara: sevgilim yunanistan'dan getirmiş.türkiye'de var mı bilmiyorum ama zaten olmasın da..yapısı çamur gibi,fırçası hemen bozuldu.hiç tavsiye etmiyorum.


neutrogena lip moisturizer: kışın çok kuruyan dudaklarım için annem almıştı.her daim sürdüm ve kesinlikle kuruluktan şikayetçi olmadım.kuruyan dudaklara tavsiyemdir...

avon care brightening hand cream: avonun bu kremi ellerde yağlı bir etki bırakmıyor bu güzel ama çok fazla nemlendirme beklenmemeli.

1 yorum:

1yastıktakocayanlar dedi ki...

neutrogena lip moisturizer bende sonuna kadar tükettim öyleki kırmızı tabanı dudağımı yaralayayıncaya kadar :)