13 Aralık 2010 Pazartesi

ilk mim heyecanı

çok sevgili arkadaşım morinek beni mimlemiş. ona çok teşekkür ediyorum çok mutlu etti beni.hemen soruların cevaplarına geçeyim.

1- Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun ?
sevdiklerimle huzurlu bir ortamda girmek istiyorum.

2-Yeni yılda neler yapmak istiyorsun ?
yılbaşı gecesi için henüz bi planım yok ama yeni yılda kendimi geliştirmeyi ve sevdiklerimle mutlu olmayı istiyorum


3-Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun ?
gelecek yeni yıl bana sağlık mutluluk huzur başarı ve kariyer getirirse hiiiç geri göndermem ve çok mutlu olurum :)


4-Yeni yıla dair bir mesajın nedir ?
yeni yıl dünyaya barış türkiyeye hem barış hem huzur ve herkese de sağlık ve mutluluk getirsin inşallah.

ben de bu mimi sevgili arkadaşım LaVieEnRose gönderiyorum

1 yorum:

SvGLove dedi ki...

Ay çok teşekkür ederim^_^
Pek sevindim:)