6 Eylül 2010 Pazartesi

saç renginiz ne olmalı?

bu ara saç rengimi değiştirmeyi düşünüyorum.bi süredir kendi rengimi kullanıyorum ama hem biraz sıkıldım hem de saçlarım biraz canlansın istiyorum.böyle arayışlar içindeyken bi test buldum ve sizinle de paylaşmak istedim...

mavi-yeşil-ela-bal rengi gözlüler

bronz tenliler :bal rengine benzer bir ton kullanmalısınız.turuncu renk de sizi sıcak gösterebilir
açık-soluk tenliler: açık renkli gözlerle sarı saç (bebek saçlarının sarısı) çok uyumlu olur.inanmıyorsanız sarışın ve renkli gözlü bebeklere bakabilirsiniz
esmer tenliler: kestane rengi sizin için mükemmel seçim.gözlerinizin güzelliğini ve ten renginizi ortaya çıkarır
pembe tenliler: bakır renklerini deneyin.bu,doğal görünüm sağlayabilir.eğer çok koyu tonlar kullanırsanız sizi solgun ve sağlıksız gösterebilir.

kahverengi-siyah gözlüler

bronz tenliler: karamel ile çikolata gibi zengin renkler kullanın.bunlar cildinizin rengini ortaya çıkarır
açık-soluk renkliler: altın sarısı ve altın tonlarını tercih edebilirsiniz.bebek sarısı saçlar yorgun görünmenize sebep olabilir.bebek sarısından uzak durun.
esmer tenliler: çikolata kahve gibi bir renk tercih edin.daha açık renkler uyumsuz ve yapay görünebilir.
pembe tenliler: orta derecede kül rengi ve kahverengi tercih edin.cildinizin daha canlı görünmesini sağlar.


bana çıkan sonuca göre bebek sarısı tercih etmeliymişim.düşünmekteyim....

Hiç yorum yok: