27 Ağustos 2010 Cuma

Yenişehir (Sıhhıye) Sosyete Pazarı

dün evde boş boş oturacağıma pazara gidip biraz gezeyim dedim.yenişehir sosyete pazarını ankaralılar bilir.sıhhıye'de, çok katlı otoparkın karşısında, büyükçe bir pazaryeri üzerinde.
bu hafta çok fazla kalabalık değildi ya da ben kalabalığa denk gelmedim bilmiyorum ama genelde kalabalık olur.ayrancı'da kurulanı kaldırdıktan sonra benim bildiğim şehir merkezinde sadece bu kaldı.ulaşım imkanları çok geniş.şehrin işlek yerinde olduğu için çok rağbet görüyor.
ben dün gittiğimde çok fazla kendime uygun bir şey bulamadım.ama 3,5 ve 5 tl ye güzel bluzlar satılıyodu.bikiniler 10 liraya düşmüş ve birkaç çanta vardı gözüme çarpan.
her zaman değil ama arada güzel şeyler bulmak mümkün.zamanınz olursa gidin gezin derim.






aslında daha fazla fotoğraf çekmiştim ama diğerleri bilmediğim bi nedenden ötürü karanlık çıkmış :(

Hiç yorum yok: